Sunday, August 19, 2007

Blogs of note (unz unz)

PRETENTIOUS



Διαβάζω μπλογκς τον τελευταίο καιρό. Πολλά. Είδα την εξέλιξη αλλά και την στασιμότητα μερικών. Κάποια κολλήματα δεν σταματούν. Άλλα πρήζονται και μετατρέπονται σε οιδήματα. Μερικά ξεπερνιούνται. Γουστάρω! Τελικά, ένας HTML κώδικας αποδείχτηκε δυνατότερος από την προσωπικότητα. Όλα γίνονται εκεί μέσα!!! Εκεί μιλάς, εκεί κλαίς, εκεί γαμάς, εκεί μαλώνεις, εκεί φιλιώνεις...

Θυμάμαι την τελευταία φορά που έχυνες μελετώντας το character coding...

Θυμάμαι τότε που γαμούσες μέσω shoutcast...

Ανακαλώ τις εξομολογήσεις και τις παραδοχές σου μέσω meta-blogging

Σε βλέπω να νουθετείς μέσω posts...

Σε αισθάνομαι να υπερασπίζεσαι τα πιστεύω σου μέσω moderation...

Σε νιώθω να κάνεις γόνιμο και επί-ίσοις-όροις διάλογο μέσω administration...

...Γουστάρω!!!

θα μου στείλεις φωτογραφία με τη φατσούλα σου; έτσι, για να προσαρμόσω κι εγώ τα λεγόμενα και τον χαρακτήρα μου... αν είσαι κοπέλα και μου αρέσεις θα γίνω γλυκός, ευαίσθητος, προβληματισμένος, τα κείμενά μου θα είναι απόμακρα και ποιητικά, θα είμαι ένα παιδί που ζητά προστασία σε μια αγκαλιά... αν είσαι άνδρας και οι απόψεις μας συμπίπτουν θα γίνω εξωστρεφής, μάγκας και θα βγούμε για τάβλι και τσίπουρα... αν διαφωνούμε, θα ανταλλάξουμε απειλητικά posts... αν με αφήσεις αδιάφορο, θα περνώ που και που να αφήνω σχόλια όπως "καλό κείμενο, μπράβο"...

We all live in an HTML submarine

WE?

ALL?

Not really...

1 comment:

Κατερίνα Κασκαντίρη said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και της Νικολέττας και είμαι γνωστή ως η τσούλα της Κορίνθου. Πλέον κατοικώ στην Αθήνα επειδή υποτίθεται ότι σπουδάζω Νομική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ο μαλάκας πρώην καραβανάς πατέρας μου που παντρεύτηκε την μάνα μου για τα λεφτά της (Αλευρόμυλοι Μάρρα) νομίζει ότι είμαι ακόμη παρθένα από πίσω. Για το μουνί ευτυχώς δεν τρέφει αυταπάτες.