Thursday, January 04, 2007

Προβλήματα

Παρακάτω, μια λίστα από προβλήματα που με βασανίζουν τον τελευταίο καιρό:


1. Δεν έχω λεφτά. Κι όταν έχω, είναι πλαστά. Χθες πήγα σε ένα ΝετΚαφε, έκατσα 2 ώρες (ας όψονται οι bloggers) και, στο τέλος, το 5ευρο που είχα για να πληρώσω αποδείχτηκε πλαστό.

2. Έχει βουλώσει η χέστρα, επειδή, σε προσπάθειά μου να τραβήξω το καζανάκι μετά από επίπονη αφόδευση, έπεσε μέσα το καπάκι ενός κουτιού από μπατονέτες ώτων με αποτέλεσμα - εφ' όσον η διάμετρός του εφαρμόζει απόλυτα στο σωλήνα της αποχέτευσης - να σφηνώσει στα βάθη του. Αυτό έγινε πριν μέρες. Ήρθε τεχνικός, πήρε 100 ευρώ (ναι, 100 ευρώ), έβαλε κάτι space εξαρτήματα στο σωλήνα, ντεμέκ τον ξεβούλωσε αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται.

3. Εδώ και 3 μήνες, έχω ένα έντονο βούισμα στα αυτιά το οποίο οφείλεται μάλλον στο γεγονός ότι χρησιμοποιώ κάθε μηχανημα παραγωγής ήχου έχοντας το volume μονίμως στο 11 (όσοι έχουν δει την ταινία This Is Spinal Tap, καταλαβαίνουν τι εννοώ).

4. Δεν καταλαβαίνω τις γυναίκες. Νομίζω ότι, ώρες-ώρες, οι σκέψεις τους και οι αποφάσεις τους μπορούν να αποτελέσουν θέμα διδακτορικής διατριβής ψυχιάτρου.

5. Τα ρούχα μου βρίσκονται στο ζενίθ της φθοράς.

6. Το αερόθερμο καίει περισσότερο απ' όσο μου είπαν για να με πείσουν να το αγοράσω.

7. Το αυτοκίνητο είναι τόσο κατεστραμμένο που πλέον με κοιτούν όλοι όταν οδηγώ.

8. Τέσσερις «πρώην» μου παντρεύτηκαν μέσα στους τρεις τελευταίους μήνες (τώρα αυτό, γιατί να είναι πρόβλημα;)

9. Ο υπολογιστής μου είναι πιο αργός και από ένα βραδύποδα. Η έννοια multitasking δεν ισχύει ούτε για αστείο. Δέχομαι hardware ως δώρα, αν σας περισσεύουν (ας μην ξεχνάμε πως πρέπει να στηρίζουμε την ανακύκλωση των αγαθών - την έχω δει και οικολόγος, άμα λάχει).

10. Βρωμάει το ντουί της λάμπας του υπνοδωματίου. Και ζέχνει. Είναι σα να μπλογκάρω στην ψαραγορά.

11. «Η γκόμενά μου είναι χαζή κι εγώ μοιάζω με τσόντα (αναιρεί το 12)»

12. Δεν έχω γκόμενα (αναιρεί το 11). Προτιμώ τον όρο «ερωμένη», πάντως.

13. Έχω γκόμενα (αναιρεί το 12). Συνεχίζω να προτιμώ τον όρο «ερωμένη»

14. Η αντιπαράθεση και αλληλο-αναίρεση των 11, 12 και 13 οφείλεται στο 4.

15. Άνακάλυψα ότι τελικά τα αυγά δεν βάφονται με πορδές (και ότι θα συνεχίσω να γράφω τη συγκεκριμένη λέξη με υ-ψιλόν).


ΠΙΘΑΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ


1. Εντρύφηση σε καταχρήσεις και ακόλαστη ζωή (μην ξεχνιόμαστε: «άσωτος» είναι αυτός που ξοδεύει αλόγιστα την περιουσία άλλων ενώ «ακόλαστος» είναι αυτός που έχει αχαλίνωτες επιθυμίες) και επόμενη απόκτηση κάρτας μέλους του συγκεκριμένου χώρου.

2. Μετακόμιση (από το τωρινό σπίτι σε άλλο)

3. Μετακόμιση (σε άλλον πλανήτη)

4. Πρωτοβουλία στη χρηματοδότηση για την δημιουργία translation software ειδικευμένου στη γυναικεία σκέψη και ιδιοσυγκρασία.

5. Ληστεία.

6. Απαγωγή.

7. Εκβιασμός.

8. Μεταφορά στη δεκαετία του 1965-1975

9. Μπλόγκινγκ (είναι τσάμπα και έχει πολύ γέλιο...)

10. Τίποτα απ' όλα. Μπουκοφσκική αντιμετώπιση για μια ζωή μελαγχολικής ηδονής και σίγουρο θάνατο μετά τα 70 (εννοείται πως από την ηλικία των 60 και μετά θα γίνω πρεζόνι, κι όσο αντέξω).

11. Log out από το μπλογκ γιατί η μαλακία πάει σύννεφο

19 comments:

zouri1 said...

ολα αυτα λυνονται,με το να παντρευτεις.Μετα θα γραφεις για αλλα προβληματα.

Nada said...

Λες ρε Ζουρί;

jul said...

Στανταρ ενας γαμος θα σε σωσει...
Την λαμπα του υπνοδωματιου...σβηστη και αλλαξε το ντουι....

nosyparker said...

Εγώ λέω να δώσεις εξετάσεις στον ΑΣΕΠ. Προλαβαίνεις! :-D

Μαύρος Γάτος said...

¨Αξιος Σ:)))))))

Λοιπόν άκου. ¨Ασε τον Ζούρη να λέει. Το 4 δεν λύνεται με τίποτα. Το οκτώ είναι όντως μεγάλο πρόβλημα , μη λέμε μαλακίες. Το ντουί πάντως κάνει ένα ευρώ και θέλει τρία λεπτα για να το αλλάξεις (να ζητήσεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ κεραμικό και όχι πλαστικό)

Καλή χρονιά φίλε, και μην ξεχνάς: είμαστε πολλοί που βράζουμε στο ίδιο καζάνι.

Σ:)

Unknown said...

yes, but this one goes to eleven...

Τελευταίος said...

Θα συμφωνήσω με τον υπουργό μας. Ο zouri έχει δίκιο. Για να αποφύγεις όλα αυτά τα προβλήματα πρέπει να δημιοργήσεις καινούρια και να επικεντρώνεσαι μόνο σ΄ αυτά. Αλήθεια, μήπως σου περισσεύει κανά πλαστό 200€; Κάπου θα το σπρώξουμε!!!

sorry_girl said...

"Υπαλληλάκος δηλαδή της τάξης τρεις κι ογδόντα"
Αυτό με τη λάμπα που ζέχνει το 'χω κι εγώ.Μιλάμε για άθλια μπόχα, αίσχος!
Συμπάσχω.

Nada said...

Ρε σεις!

Αν κρίνω από τα σχόλιά σας, το ντουί είναι το μεγαλύτερό μου πρόβλημα!!!

Nada said...

Και ο γάμος η καλύτερη λύση!!!

Μαύρος Γάτος said...

Δεν είναι το μεγαλύτερο, αλλά είναι το μόνο που λύνεται άμεσα!!!

Σ:))))

K-Top said...

Εγώ θα πρότεινα να τρέξεις να βρεις την 5η πρώην και να την παντρευτείς γιατί θα ξεμείνεις από πρώην και θα αναγκαστείς να πάρεις γουρούνι στο σακί. Τουλάχιστον με τις πρώην ξέρεις τα κουσούρια τους και βγάζεις patch, update κλπ.

Φωτούλα Τζιώντζου said...

Επίσης εάν τελικά καταλήξεις στη λύση του γάμου ζήτησε προίκα μια δωδεκάδα ντουί (κεραμικά εννοείται) και εάν επιμείνουν να σου δώσουν και χρήματα για καλό και για κακό πέρνα για ένα τσεκάρισμά τους απο τη τράπεζα.

Nada said...

Μαύρε γάτε, με ανησυχεί το σχόλιό σου. Με γεμίζει απαισιοδοξία :P

Atron, σου βρίσκεται καμιά υποψήφια σε beta version;

Νερίνα, στοχεύω σε μεγαλύτερη προίκα! Αλήθεια, το «Νερίνα» είναι η θηλυκή εκδοχή του ονόματος «Νέρων»;

unapatatras said...

για να δούμε (ναι, έχω ολονυχτία σήμερα)
1. τα πλαστά αν τα πας στην τράπεζα δεν στα αντικαθιστούν; (έχω μια υποψία αλλά δεν κόβω και κανένα ζωτικό μέλος μου). ο γάμος θα ήταν ίσως μια λύση για να μαζέψεις ρευστό, αλλά δεν το συνιστώ, πρόσκαιρη λύση και τα έξοδα συνολικά και σε βάθος χρόνου θα είναι περισσότερα. καλύτερα ένα λαχείο, ένα τζόκερ, ένα μπαρμπούτι...
2. βρίσκεις τον τεχνικό, τον ίδιο όμως, όχι άλλο, και του κάνεις πατητή στη χέστρα μέχρι να καταπιεί το καπάκι και το σκατό που σε ζόρισε τόσο. του κάνεις δώρο το κουτί με τις μπατονέτες για να ξεβουλώσει τα αφτιά του. (εγώ με φ, γιατί μου το διορθώνουν συνέχεια οι επιμελητές και μου το κόλλησαν).
3. pump down the volume?
4. αυτό είναι ένα πρόβλημα. δε βοηθάει, αλλά σε ενημερώνω ότι και μεταξύ μας οι γυναίκες συχνά δεν καταλαβαινόμαστε. εμφανίζεται και σε μέλη του ανδρικού πληθυσμού αυτό, αλλά σαφώς σπανιότερα.
5. δεύτερο χέρι, προσφορές, έρχονται εκπτώσεις. ίσως το λαχείο, το τζόκερ, το μπαρμπούτι...;
6. να τους το πας πίσω παίζει; εδώ δυσκολεύομαι να βρω λύση. η σόμπα αλογόνου που πήρα εγώ δεν κάνει και πολύ καλή δουλειά, δεν τη συνιστώ.
7. δεν είναι κακό να κάνεις εντύπωση :-)
8. εάν δεν αναγκάστηκες να τους πας και δώρο γάμου δε βλέπω το πρόβλημα.
9. έχω ένα παλιό πισί. να δω αν μετά από φορμάτ θα παίζει ακόμα και το συζητάμε. χωρίς πλάκα. αν είναι χειρότερο από το δικό σου συνεχίζεις την πορεία της ανακύκλωσης.
10. το ντουί καλύφθηκε από τους προσχολιαστάς.
11-12-13. ό,τι έχει κανείς καλό είναι;
14. μα πρέπει όλα να τα καταλαβαίνεις πια; ώχου...!
15. μόλις πέρασαν τα χριστούγεννα και ασχολείσαι από τώρα με βαφές αβγών; θα βρεθεί λύση και για τη βαφή. προς το παρόν όλη αυτή η ενέργεια -δυστυχώς- θα παραμείνει ανεκμετάλλευτη. λυπάμαι πολύ. ειλικρινά.
αυτά τα ολίγα για την ώρα. ας φτιάξω έναν καϊφέ να δω ξημέρωμα πριν συνεχίσω τη δουλειά. για τον υπολογιστή θα το ψάξω από δευτέρα και θα επανέλθω. καλημερούδια

πι.ες. προσθήκη στο 1. κανα κολλητό/ή, έστω ερωμένη με adsl να του/της γίνεις κολλητσίδα και να μλογκάρεις αναίμακτα ίσως; ενώ θα του κάνεις baby sitting στο μούλικο έστω; μπορεί να βγάλεις και κάτι παραπάνω;

unapatatras said...

πω πω! δεν θυμάμαι αν έχω γράψει τόσο μεγάλο ποστ ποτέ! ζητώ ταπεινά συγγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο!

Nada said...

Unapatatras στρώσε τον κώλο σου και φτιάξε ένα δικό σου μπλογκ για να ποστάρεις, να μπορεί να σε διαβάζει ο κόσμος. Άντε γιατί θα μαζέψω όλα τα σχόλιά σου και θα τα ποστάρω, για σπάσιμο!!! Αυτό είναι απειλή!!!

unapatatras said...

πώς μ' αρέσει όταν γίνεσαι έτσι άγριος!!!
ορίστε μας! ώστε μας απειλείς; διακινδυνεύεις να δεχτείς επίθεση των απανταχού μεταφραγμένων;
πολύ καλά λοιπόν, να θυμάσαι πάντως ότι εσύ το ξεκίνησες!
πέρα από την πλάκα, είμαι πολύ συγκινημένη -χεσμένη από τη χαρά μου θα τολμούσα να πω- που έχω έναν θαυμαστή! άλλοι έχουν έναν ανώνυμο να τους καταδιώκει, εγώ έχω εσένα :-)
βρε, δεν πας να βάλεις ένα μέιλ στο προφίλ σου να μπορεί να επικοινωνεί ο κόσμος μαζί σου;
δικό μου δικό μου προσωπικό blog δεν προβλέπεται να φτιάσω, γιατί δεν έχω τι να πω πολύ απλά, και δεν πολυγουστάρω την έκθεση (την προσωπική έκθεση εννοάω). Ενώ έρχομαι εδώ, στα κρυφά (χαχαχα!), έναν καφέ δεν κερνάτε, να το πω κι αυτό, αλλά φέρνω τον δικό μου, δεν πειράζει, και με εμπνέετε, και σας αμολάω ένα κάρο αηδίες και χαιρόμαστε όλοι (όλοι όμως, δηλαδή κι εσύ κι εγώ). καταλαβαίνω ότι καταχρώμαι τη φιλοξενία σου, αλλά δες το κι αλλιώς, πόσο έχει αυξηθεί η επισκεψιμότητα στο φτωχικό σου!!!! εντυπωσιακό ε; μπου χα χα!
φιλιά ρε βλαμμένο. το δικό μου μέιλ πάντως είναι στο προφίλ μου.

unapatatras said...

και που 'σαι, διόρθωσε και την ώρα σου, είσαι ένα 2ωράκι μπροστά. το ξέρουμε ότι προηγείσαι της εποχής σου, αλλά μην το παρακάνεις ε;
:p